2 Aralık 2010 Perşembe

Kızım Nerede’ Gerçeklerle Yüzleştirecek..

Ece Uslu, Hüseyin Avni Danyal, Tolga Savacı ve Burak Hakkı’nın başrolleri paylaştığı ‘Kızım Nerede?’, Çocuk Kaçırma‘ olayları üzerinden aileleri uyaracak.
Selimpaşa ve Kilyos’ta çekilen dizide, varlıklı bir ailenin yaşadığı dram gözler önüne serilecek. ilk bölümünden izleyiciyi ekran başına kilitlemeye hazırlanan ‘Kızım Nerede?’ nin hikayesi şöyle:
KİME GÜVENECEĞiZ?
Dışarıdan bakıldığında ‘mükemmel’ görünen Demiray Ailesi’nin trajedisi, büyük kızları Zeynep’in bir gece aniden kaybolmasıyla başlar. Babasının doğum gününde kaybolan Zeynep’in kimin tarafından kaçırıldığı araştırılırken, hiçbir iz olmadığı için herkes şüpheli durumda kalır… Ailelere “Çocuğumuzu gerçekte ne kadar iyi tanıyoruz?” dedirtecek olan dizi, “insan ailesine güvenemiyorsa, kime güvenecek?” sorusunun da yanıtını arayacak.
YAPAY MUTLULUK
Dizinin senaryosunu Murat Koca ve Zehra Güleray’la birlikte kaleme alan Makbule Kosif; ‘Kızım Nerede?’nin zaman zaman polisiyeden beslenen büyük bir aile dramı olduğunu belirterek şu bilgileri verdi: “Demiray Ailesi’nin aslında yalanlar üzerine kurulduğunu ve görünen her şeyin yapay bir mutluluktan ibaret olduğunu anlamaya başlayacağız. Ancak bana göre asıl trajedi, mükemmel bir çocuk yetiştirdiğini düşünen ailenin, ‘doğru anne- baba olmaya’ odaklanırken, ‘anne-baba’ olamayışı! ‘Ben kızımın her şeyini bilirim, her arkadaşını tanırım’ diyen acılı anne, olaylar geliştikçe kızını aslında hiç tanımadığını anlayacak.”
OYUNCULAR NE DiYOR?
Dizinin Oyuncuları Sabah gazetesine konuştu:
ECE USLU: “Kızı kaybolan anne rolüne hazırlanırken o ailelerin yaşadığı acıları gözlemlemem gerekiyordu. Müge Anlı’nın programlarını izleyip ailelerin ne kadar büyük bir çaresizlik içinde olduğunu gördüm. Çok gerçek duygulardı onlar… ”
HÜSEYiN AVNi DANYAL: “Benim de dizideki kızımı canlandıran Zeynep ile aynı yaşlarda bir kızım var. istanbul çocuklar ve gençler için bazen tehlikeli bir şehir olabiliyor. Ailelerin çocuk büyütürken çok dikkatli olmaları gerektiğini düşünüyorum.”
TOLGA SAVACI: “Ben dizide Zeynep’in amcasını oynuyorum. Benim çocuğum küçük ama kaybolmasının nasıl bir acı olabileceğini tahmin edebiliyorum.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder