2 Aralık 2010 Perşembe

Müthiş ve yapılması gereken bir dizi

“Kızım Nerede” adlı dizi yakında atv’de başlayacak. Takvim’den Bekir Hazar, diziyi yazdı:
“Evet müthiş ve yapılması gereken bir dizi daha geliyor. Anne ve babaları uyaracak nitelikteki bu diziyle ilgili bir de mail aldım.
Anne ve babalar uyarılıyor “Özellikle 6-14 yaş arası kaçırılan çocuklar suç kurbanı oluyor” deniyor? Ve bir uyarı daha: “Okul dönemi kız çocukları, okul dönemi erkek çocuklarına göre 3 kat daha fazla kaçırılma riski altında”? atv’de yayınlanacak “Kızım Nerede” tüm anne babaları daha duyarlı olmaya çağıracak, “Ben nerede hata yapıyorum” dedirtecek.
Kızlarının kaybolmasının ardından güçlü bir ailenin yaşayacaklarını anlatan dizinin başrollerinde Ece Uslu, Burak Hakkı ve Avni Danyal yer alıyor.
Tanıtımlarını izlerken bile “Müthiş bir dizi geliyor” dedim? Acaba Müge Anlı da kısa da olsa yer alacak mı bu dizide? Merak ediyorum?”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder